rosa ;s

sitter i sandras säng med hennes nya dator, en rosa! joo, rosa. inte riktigt min favorit färg, vet alla som känner mig, t.o.m bakrunden är rosa, ojojoj. nå, hon tycker ju åtminstone om d, det är väll det som är huvudsaken antar ja ;p vi läste nyss i nån bok, citat från barn. endel grejer vet man ju inte riktigt var dom får ifrån, endel visste tydligen vägen till guds hus, de ni ! t.o.m detaljerat, den berättar när du ska ta till vänster och när det är höger som gäller.
Ett citat:
"Världen slutar aldrig för den är rund. Så man kan inte stiga av" - Joel, 6 år. Han har hajjat de där ;D

nå, vi är väll smått trötta kanske men har då garvat en hel del. ett skratt förlänger livet juh! ska väll börja bege mig hemåt snart också, behöver mig en good natts sömn men vill inte riktigt ut i det kalla vädret ;s nå. får ta på mig lite mer kläder så ska det nog gå bra, önskar jag hade vinterjackan nästan. Önskar att ja skulle ha stefan bredvid mig inatt, men imorn hoppas jag :) vi kanske ska fara & bowla med Emma&Martin imorn, men vet inte än hur det blir. Hade dock varit jävligt kul :) annars blire stan, ska köpa ett par nya skor. några sköna skor så ja inte får ont i fötterna, har konstiga fötter. eller nja kanske inte men behöver ett par skor som är bra för fötterna iaf, det behöver jag, tycker iaf mamma .

Har då iaf varit riktigt riktigt G L A D idag ;D allt känns som bra just nu ! & min söta pojkvän gör det bara bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0