på tiden

nu är mobilen påväg :) på tiden alltså, haha.
beställde den i torsdag så den borde komma i början av veckan,
en sony ericsson K770i:


och på måndag blire att boka en tid hos åsa :) ska göra ljusbruna slingor har jag bestämt, yepp! pengarna kommer gå åt som smör :/ nå, hade tur som fick mig ett till jobb i sommar så får pengar denna månad också, känns bra :D synd bara att jag inte är så bra på att spara, ska göra mitt bästa.


nu ska jag snart åka till stefan, blir film och mys för hela slanten : ) ska se death sentence, såg halva då jag var i sthlm i vintras men hade helt glömt vad den hette men så såg jag en reklam om den, tack för det. den e jäkligt bra! :)

ha d fint, ska fortsätta lyssna på Creed - greatest hits ett tag till innan jag beger mig till b-näset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0