jag hatar..

att jag inte kan säga nej till endel saker, hatar att jag får dåligt samvete och säger ja fast jag egentligen inte vill. jag får väll skylla mig själv, I guess.

haft en seeg morgon i sängen med värmedynan på magen. fick ett samtal vid 12 av carro så blir att jobba kv idag, börjar kl 5. fortfarande ett tag kvar men måste komma på nånting jag kan göra till middag, känner inte riktigt för att laga mat heller, menmen. nånting måst ja hitta på,
måste även ta mig tid till att städa, när jag ska ta tag i det vet ja inte? It's just to damn boring.

nu ska jag kila iväg och ta mig en kaffe,


I'm still scared sometimes, even if I should'nt be. It happened ones so I'm afraid it will happen again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0