God morgon!

vaknade för ett tag sen & var helt förstörd. att drömmar kan göra så emot en, illa. hojja ! nåväl, it's over now :)

så, litegrann om fotbollen då;
jäkla onödigt att holland var tvungna att förlora men jäkligt bra att tyskland är i final & hoppas dom vinner den också! :) har inte haft så jätte stor tur med att få laget ja hejjat på att vinna (i kvartsfinalerna&semi), det är nästan bara tysklands matcher som gått som jag vill. well, let's hope they win!

ja, kom ju då hem igår vid 3 tiden & gissa vart ja hamna sen, på fotbollsträning kl halv 6. var me på en halv träning där i maj nångång & nu vart det som min andra sen jag slutade för 10 mån sen typ & jo, har fått träningsväärk. ojojoj,

är nervös,nervös,nervös ! jooooo.. jag vill typ inte, nämen. nästan så att ja inte vill ;p

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0