firande,

tänkte att man kanske skulle skriva lite om torsdagen;
både stefan & min bror tog ju studenten :)

dagen började då med ett störande möte, fel dag & fel tid.. men nå, det gick ju för sig iaf, hann ju till kungsfågeln i tid :)
såg då alla studenter kom ut, stiliga alla var! fotograferande & sen begavs det hemåt, smörgåstårta & lite sånt. men inte nog med det, efteråt for jag till stefan & där skulle det ätas buffé & fika. så man vart ju då mätt iaf ;p blev att umgås där på verandan hela dan med stefans släkt  :)

sen började förfestandet där, sanna&simon kom. var där ett tag, trevligt :) & sen for vi till i-tek's studentfirande vid varvet. när alla begav sig till grace for jag och träffade sara en sväng, sen begav ja mig till evelina :) fick massa myggbet, det tycker vi inte om.

mkt trevlig dag måste jag säga :)
+ sätter in lite bilder sen då jag får in dom på datorn,

jo, igår vare en jävla slöö dag, hemma vare sängen som gällde & sen soffan hos stefan. inte så intressant,,,

/S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0