kom hit också!

hallå.

sandra kom hem från Italien igår :) inte hunnit prata med henne allt för mkt idag, men imorn!
& emelie åkte till Thailand idag ! hon sitter nog på flyget just nu tror ja? om ja inte är helt fel ute. det är ju fuskigt, här hemma får vi bara mer snö och kallare väder medans hon åker till solen, JAG VILL OCKSÅ HA SOOOL! 
min systeryster är ju också i thailand för stunden, hon har varit där i 19 dar redan och ska vara i 10 till. En månad med sol ist för vinter? hade inte varit helt fel. Mkt folk som åkt till thailand på senaste har man hört hit&dit, men jag ska faktiskt också dit nästa år kanske eller året efter. Fick ett sms av syster att hon skulle dra med mig ditt, hon sa att det var så vackert. 


image5
Men kan inte solen bara komma hit just nu. vi andra förtjänar väll den också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0