Snö : nej,tack !

Nu är det ju då söndag kväll igen, tråkigt. En veckas skola väntar,
Tänkte iaf skriva några rader innan jag går och lägger mig.

kom hem från stefan int allt för länge sen, skönt väder var det ute nu så här på kvällen, annat vare ju tidigare idag. hoppas bara att det inte kommer nå mer snö, är det inte dags för våren nu ? tycker då jag iaf men just nu går det åt helt fel håll ju, det har ju kommit ner hur mycket snö som helst i veckan. tycker det räcker nu, riight. Nåväl, vi har då hållt oss inne mest idag, vaknade väll där vid 2-3 tiden sen bara sett på film&haft det mysigt :)

Annars i helgen har det inte hänt så mkt, i fredags låg jag i stefans soffa hela kvällen och såg på film medans han var nere vid datorn, nämen han kom ju faktiskt upp sen lite senare;p & kvällen igår började med att vi såg filmen Awake, en rik snubbe som var tvungen att få hjärtat utbytt, han var vaken under operationen men kunde inte röra sig eller kommunicera på något sätt. Tänk om det skulle hända på riktigt för någon, fy helvete va ont det ska göra ! Efter filmen drog vi till Patriks kusin och hade det trevligt : ) Ja, det var väll min helg.

Stefan, jag tycker om dig så himla mkt sötnos :) du får mig att må så bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0