söndag enligt mitt tänkande...

tog mig igenom ormbergsmilen idag, den hade gärna fått vara lite senare som man hade fått sova ut.
när jag kom hem låg min söte pojkvän och sov fortfarande, gode skönt det såg ut !
vi har haft en mys dag; lagat goolunch, sett filmer & t.o.m bakat, blev en sockerkaka med dumle. glömde dock att smöra&sätta stöbröd på formen, men det gick bra ändå :) det har verkligen känts som en lugn&mysig söndag, jag tänker inte som att det var idag jag var på ormberget. men jo, d var ju faktiskt det ;p

stefan for vid 7 & då kilade jag iväg till min far, käkade pizzarester & såg "ryktet går", sen även lite av "death at the funeral" men såg inte klart den, fast det gjorde inte allt för mkt. har ju sett den förr, men min far satt då och skrattade när jag for. rätt kul film ändå,

ja & nu sitter ja ju här. inte ett skit på tv ? så, får väll se vad man hittar på. är då jäkla trött :/ blir nog sängen&se på något dåligt program på tv,


/S.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0