inhandlat julklapp

jo, ni läste rätt. lite tidigt kanske, väldigt tidigt för mkt. brukar vara ute sista veckan, då man hinner få panik eftersom man inte vet vad man ska köpa eller vart det finns. men nu har jag iaf köpt en julklapp till min mor, i tid, så en mindre att handla in senare.

ja, då återgår ja till nkB som mitt förra inlägg handlade om. trodde jag skulle få ig på provet, men det gick faktiskt inte så dåligt som ja trodde det skulle gå. väntar fortfarande på att få veta resultatet, förväntar mig inge men hoppas på ett g iaf. och jo, hon har gett oss vårt nya arbete idag. arbete 2&2, jag & Carro fick ämnerna  "Andningsorganen + Blodet&blodomloppet". Ja och så ska vi sisådär sätta ihop en 30-40 min muntlig redovisning på 3 veckor + en inlämningsuppgift som vi fått en extra vecka för att få göra. Dom ska inte handla om samma sak verkade det som, det som är på muntliga får inte stå i inlämningsgrejen. Fattade jag det som iaf? så H-vete! det som kommer ur mig just nu.


såg en jätte mysig nalle i Jysk tidningen. sådär 1 m hög, ja allstå. jag vet inte riktigt varför ja ville få det sagt efter varför jag änns fastnade för den i tidningen. men den såg bara för goo ut :)

det var d sista för nu.
/S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0