Vet inte riktigt vad jag tänkte på imorse.

Steg upp halv 11 för tänkte ha en lugn och skön morgon. Hinna duscha, äta och göra sig klar utan stress då jag började först klockan ett. Det var ifall planen när jag vaknade på morgonen och jag tog det hur lugnt som helst. Klockan blev sedan halv 1 och det var dags att börja bege sig mot skolan. Då kom tanken om att jag glömt bort att äta! Jag förstod inte alls vad som hade hänt med mina tankar och vad jag egentligen hade gjort av med tiden. Nå men iaf, det löste sig trots allt. Hann kika in på ica och köpa mig lite yougurt + en banan så lyckades klara mig till halv 5 trots allt :)


Har nu iaf nyss käkat lite skaldjurssoppa som jag var och köpte på vägen hem, kände att jag för det första verkligen inte orkade börja laga mat och för det andra så finns det inte så mycket mat här hemma så då hade jag ändå behövs handla hur som helst. Valde det lättare alternativet.


Min dag hittills kan man väll säga,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0