Feber

Efter förra inlägget blev det att kolla febern då jag kände att jag inte riktigt mådde helt okej. Visade närmare 38 grader så blev att lägga sig i sängen, har sovit lite och annars bara tagit det lugnt. Jag som hade tänkt träna idag, inte tränat på 2 veckor då man inte varit bosatt på porsön. Jo, på tal om det. Förra natten fick jag äntligen sova i min egen säng igen och jag sov som en stock. I just love my bed! :)   Sängen på mjölkudden var inte riktigt allt för bra för min rygg måst jag säga men har ju som tur haft Stefan som kunnat massera mig på helgerna iaf, så det har väll gjort det lite mindre besvärligt kanske. Men är gode glad för att vara hemma igen och få sova i min egen säng. Har man inte turen att ha sin karl brevid sig så är den egna sängen ett måste!

Just nu sitter jag då iaf och lyssnar på lite musik, blir att borsta tänderna och lägga sig i sängen. Imorgon har vi en lektionsfri dag så blir att få Vfu-uppgiften gjort. Kanske t.o.m blir att ringa Friberg och höra om vi ska ta den där kaffen, gode länge sen man såg honom. Nå, blir att vänta och se imorgon, godnatt på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0