hej igen.

Jag är ju då inte bra på att komma ihåg denna blogg. Kanske är så att jag inte har något vettigt att säga, haha!

Har iaf helg nu, ohja! ska bli skönt att få sova ut imorn, litegrann iaf, till 11 :) 
Dagen ska sedan spenderas med tränande, köpa täckbyxor troligtvis (Får se om jag blir för snål men ska ju bli en riktigt friluftsmänniska nu här framöver så känner att man borde införskaffa sig ett par nya), åka till Emelies nya lägenhet i Gammelstan för lite tvmys och sedan bege mig till min kära pojkvän som kommer hem! Tycker att det är en väldigt bra planering :)

För att hoppa till något helt annat. Läste ni om killen som hjälpte en gammal dam som blev överfallen av en annan snubbe genom att smälla till honom i huvet. Han fick 1års fängelse och 50 000 i skadestånd för att ha hjälpt damen att inte bli strypt. Tycker någon att det låter rätt ? Helt sjukt enligt mitt tycke. Det uppmanas att man ska gå emellan ifall någon åker illa ut men sedan får man ett sådant straff. Dom menar att man inte ska ta till med mer våld än nödvändigt. VA? Skulle ha då istället ha gått och klappat honom på axeln och bett honom att sluta för att sedan troligtvis bli påhoppad själv? Det är ju sjukt.




Måste tillägga en sak till; jag somnade kring 11 igår kväll (!) Ett mirakel nästan.
Önskar att jag kunde somna så tidigt oftare under skoldagar för kan säga att det händer alldeles för sällan, näst intill aldrig.


Kommentarer
Postat av: Carro

Tackar:) nää det har vi inte gjort, vi vill inte veta förän den bestämmer sig för att komma ut :)

2009-11-06 @ 08:02:32
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0