helgen är slut,

igen. Det har varit en riktigt underbar helg! Stefan har varit hemma så har spenderat min helg med honom, fick till och med en extra dag och det gjorde mig överlycklig! Torsdag kväll spenderades åt mys istället för pluggande. Det var helt klart värt det!

Lite kort om min helg.
Fredagen innehöll skola, tränande, stan och filmmys!
Lördagen började med storstädning! och avslutades med hockey, fotboll, alkohol och trevliga människor. Ingen av matcherna gick som vi ville men det var en riktigt trevlig kväll iaf :)



Morgonen idag började med att vi låg och drog oss i sängen väldigt länge. Finns inget bättre, man måste njuta av tiden han är hemma. Och jag hatar att behöva stiga upp på en gång så det passar mig perfekt!
Har även blivit en sväng till Holsvattnet idag, besökt Stefans kusin och hennes familj. Dom har 3 små kattungar för tillfället som bara var för söta! Blev helt klart sugen på att skaffa en men nejnej. Skulle inte klara av allt katthår överallt tror ja. Och sen är ju planen att skaffa sig en hund senare någongång, då man känner att man har tiden och pengarna som det kräver.

Men iaf, nu har älsk åkt tillbaka till Sthlm. 2 veckor till nästa gång :/ men iaf, Vi spenderade sista timmarna till att se Ice age 3. Riktigt rolig film måste jag säga. Har tidigare bara sett halva 1an så måste ta tag i det där och se både 1an och 2an.



Sitter just nu och ser på en av mina favoritserier, Friday night lights! Är dock väldigt irriterad över att man inte kan hitta dom nya avsnittet någonstans. Jag vill se dom. Någon som sett dom och kan säga till mig vart jag hittar dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0