2 maj

Jag är seg men jag kan och får inte sova. Jag har varit törstig sen jag vaknat, och det spelar ingen roll hur mycket jag dricker. Jag var så hungrig så jag åt för mycket så det bara känns jobbigt nu efteråt. Ja, jag är bakis. 2 dagars alkohol drickande känns i kroppen. Men jag måste bara säga, jag är sugen på att träna även fast jag inte har lust att röra på mig alls för stunden. It's wierd, I know.  Tog mig till affärn för ett tag sen för att köpa lite mat, dra åt helvete vad skönt det var med frisk härlig luft i lungorna!

Men det har varit 2 bra kvällar iaf, fredagen var super och gårdagen var väldigt trevlig :) var lite för seg för att ligga på topp båda kvällarna dock men en bra helg! Nu ska jag sega hela dagen, och som tur är kommer min kära pojkvän lite senare. Men iaf, precis som en söndag ska vara: Man ska inte göra nånting.


fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0