Måndag

hallå :)

kom nyss hem från sandra, var där&tog en kaffe efter skolan :) började 20 i 4 idag, lite segt men d var skönt. fick vg på matteprovet, kom som en chock ;O trodde verkligen inte d efter jag hade gjort provet, d gick skit dåligt ju (trodde jag!) :p nå, promenerade in till stan med alexander när jag skulle till skolan. han var så snäll och följde me så jag slapp gå själv :) jäkla härligt vårväder det var idag också!

hade en lite irriterande morgon, stefan lämnade mig vid halv 10 och for till skolan så fortsatte jag att sova, men d tog inte länge fören mobilen ringde, sen sms, sen kom brors kompis och började leva om med sin basröst utanför min dörr, tack för det ! men fick iaf lite sömn till,


nä, nu måste ja springa till bussen.. ska till stefan & se hockeyn, Heja Linköping ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0