söndag.

hallå!

har fått en jäkla jobbig huvudvärk för stunden. vaknade för ett tag sen, sovit sen lite före 7 (lyckat!). hoppas på att d börjar nå bra på tv snart annars får man försöka leta fram nån bra film på datorn. 

jag&stefan har varit och tagit en promenad i de fina vår väädret idag : ) blev dock nerslängd i snön några ggr. jag hade inte precis allt för mkt att säga till om på den saken heller ;p så mkt annat har d faktiskt inte hänt idag, eller jo. roy ringde tidigare, han hörde om jag skulle komma och träna nån dag för ska tydligen stå nåra matcher i sommar verkar det som, nä. det ska bli lite skojj ändå. ibland längtar man ju faktiskt tillbaka till fotbollen lite så d blir nog bra. Samtalet slutade dock med att jag gick med på att vara linjedomare på fredag i InternetBay? nå. good for me :p haha.

Ha d bra allihop!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0