början av dagen,

vaknade upp där vid 10 imorse hos stefan, men utan honom :/ han lämnade mig redan där vid 6 tiden för att kila till jobbet. menmen, gjorde mig iaf klar för att kila in till stan för att träffa carro och hennes söta systerdotter tilde :) stefans mor var så snäll och erbjöd sig till att köra in mig så slapp gå, d var riktigt snällt : ) blev att fara runt på stan lite, köpte en ögonskugga & ett linne. jag som försöker vara lite sparsam, går inte så bra för mig. nå, träffade alexander sen när ja skull ta bussen så han följde med mig hem, jäklarns otur hade vi också. började ju fan ösregna precis så vi blev av bussen och d e ju som en bit hem, var helt dyblöt då vi kom in. blä! nå, efter d slutat regna for vi till pizzerian. så har tryckt i mig en halv pizza för ett tag sen, mätt är ja. så nu blir de att smälta maten och sen kila till gymmet,

och jo, mobilen har dött och har ingen anning om vart jag har laddaren ? :/ typiskt mig. I have to find it !


hej! // S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0