min morgon

go morgon! är dock trött fortfarande men tänkte att ja inte skulle sova lika länge idag som d har blivit på senaste,

hade en dröm imorse men ja visste som inte för stunden om jag var vaken eller om det var en dröm, skit äckligt. eller ja, innerst inne visste jag ju att det var en dröm, var ju vaken då stefan for till jobbet så han hade ju inte kunnat ligga och sova brevid mig men det kändes helt verkligt,

nå, vaknade iaf för ett tag sen & fick i mig lite frukost, tänkte sitta här ett tag innan bussen går hem för det är ju inte ett skit på tv, det är det ju fan i mig aldrig. boss ligger där uppe och gör nå ljud ifrån sig lite då och då. & själv sitter jag här och gäspar, ja det är väll så det ser ut för mig för stunden, får se vad resten av dagen bjuder på? har inga planer för stunden..


allt för mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0