onödigt;

kom nyss hem från malmudden, solat&pratat skit med emma :) alltid trevligt!
 sitter nu & väntar på mat så lite tidsfördriv; (snodde dom från carros blogg)

Du heter: Sanna

Smeknamn: kan väll inte säga att jag har något,

Piercingar: näsan, tungan

Tycker andra att du är attraktiv: jadu? man får väll hoppas;p

Vad är du rädd för? småkryp, ursch!

Är du kär ? jooo! :)

Har du pojkvän/flickvän ? jo, 

var har du ont ? ingenstans  

vad längtar du till ? jag önskar att jag visste

Din största dröm just nu ? jadu, det här var ju tragiskt. har ingenting att skriva, tråkig människa man får vara då

Sparare eller slösare? riktig slösare måste jag säga men har faktiskt försökt snåla lite på senaste,

Anser du att du är stark ? njeee,

Vad lyssnar du på just nu: 36 crazyfist - we gave it hell 

Röker du: nej

Beroende av: att sova, hur skönt är inte det?

Vem behöver du mest just nu: en kram! :)

Vad tror folk om dig: folk får väll tycka vad dom vill,

Vad får du oftast komplimanger för: ?

Vad säger du för att imponera på någon: jadu, jag hoppas att jag lyckas iaf med vad jag än försöker med ;p

Hur imponerar man på dig: man är sig själv

Brukar du skratta för dig själv? ja det har väll hänt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? jag är inte heller mkt för att bada :P jag ringer dig 10 imorn då:) puss

Vart bor du: Luleå

Trivs du där: helt okej

Äger du några converse: nej

Festar du mycket: ne, lite då och då

Vad har du för mobil operatör: halebop


allt jag hann med...



resten;

Är du allergisk mot något: nej

Nästa mål i ditt liv: ta mig igenom dagen?

Hur svarar du i mobilen: hallå

Vem ringde du senast: sandra

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vad&hur vi skulle göra tidigare idag

Antal sömntimmar inatt: 8 typ? lite jämnfört med tidigare i veckan då det blivit 11-12 timmar.

Vad gör dig glad: en puss av min älskling:)

Sov du ensam igårnatt: jo, tyvärr så blev det så inatt

Brukar du komma i tid: skolan; nej. annars gör jag väll det oftast tror jag

När mår du bra: då man slipper sitta och grubbla på idiotiska grejer

När blev du fotad senast: idag, men heh, det blev raderat också ;)

Vanligaste färg dina kläder: svart, alla som känner mig vet nog det

Vad gör dig arg: när folk frågar mig om jag är sur när jag inte är det,

Är du aktiv i skolan: njee, sista minuten grejs för mig. alltid varit,

Vem/vilka saknar du just nu: stefan

Vad gör du om 10år? något roligt hoppas jag,

Vad åt du senast? makaroner&köttbullar

Vem skickade du senast sms till? stefan

Är denna person trevlig? jodå, it´s my guy ;)

Hur länge höll ditt senaste förhållande? har ett pågående,


Kommentarer
Postat av: carro

din lilla tjuv ;p hehe

2008-07-24 @ 19:02:42
URL: http://herzelid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0