söndagsmusik;

Chris Brown - Forever
Jordin Sparks ft. Chris Brown - No air
Nickelback - Rockstar




vaknade upp i morse på bästa möjliga sätt; stefan brevid mig i hans stora säng. kan inte bli bättre :) fick veta då vi kom ner att Boss visst hade haft lite kul med min skoo, den lille jäkeln ;p nä, inte då. tur så var den bara sönder på insidan iaf :) nåja, dagen började iaf med frukost och film, sen var det bara att bege sig hemåt. det skulle dammsugas, tvätta kattlådan, ge dom mat & lite sånt. var även den som gjorde middagen idag, farsan&britt-marie kom hem från pajala vid halv 6 och då fanns det; egengjord klyftpotatis (stefans specialkrydding som ja härma, gode gott det är), fläskfile, Café de paris & sallad, helt klart. om jag får säga det själv så tycker jag att jag varit hyffsat duktig idag, haha ! :) sen sov ja, jo. lite längre än planerat men sköönt! inge mer för idag inte, hoppas på att kunna somna när jag går och lägger mig...


dem hinner ikapp en, ingen idé att gömma sig från dom eller ta omvägar.

Kommentarer
Postat av: Avionaa

Vill du veta vad jag tycker om KISSIE, Läs mitt senaste inlägg:)

2008-07-07 @ 01:41:21
URL: http://avionaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0