trevlig dag :)

ja, dagen började med att stefan lämnade mig där vid 6 igen, hade föredragit att han hade stannat i sängen med mig faktiskt. men man måste väll gilla läget, somnade om iaf. blev väckt sen vid 10 av carro, bra var väll det, härligt väder ute och allt :) träffade henne i stan vid halv 12 och där var vi till halv 4 :O tiden gick då jäkla fort kan ja säga, vi satt vid kulturens hus med varsin milkshake och njöt av solen lite, sen kilade vi även runt lite i affärerna. trevligttrevligt! blev även att träna idag också litegrann, varit lite slö på den fronten på senaste, inte bra :/ måste bli ändring!

ikv blev det bowling med söööt, sanna, simon, patrik & anna. det gick hyffsat bra ändå, alla vi tjejer vann över våra pojkar i den totala poängen efter två runder! :)  ja, tror jag iaf? tror att jag har rätt. nåväl, det var då kul :) när ja sen kom hem blev det att se nån jäkla bisarr film med min syster & äldsta bror (dom båda är i lule för tillfället, och det är ja glad över). grymt äcklig var filmen iaf, oja. uarch! minns dock inte namnet, den var typ spansk ?

nå, kallar jag då en riktigt trevlig dag :)

imorn blire att umgås lite med emma, njuta av solen om den kommer (förhoppningsvis gör den det, det är ju så d är sagt) och sen på kvällen blire att fara ut och käka med bowlingsfolket från idag + cissi&jörgen. ska bli mkt trevligt det också :) synd bara att c&j inte var med och bowlade idag, nå. man kan ju tycka vad man vill om det. aja :)

ha d fint! :) //S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0