gäsp!

kom hem för ett tag sen. är trött, varit trött hela dan. men ändå har jag typ bara sovit ? slö dag, inte riktigt mått som bäst.
vi steg upp där vid halv 3 nångång, lagade mat, sen gick jag och la mig igen. hade tänkt fråga om vi skulle gå en liten prommenad, men kom inte långt. ställde mig upp & la mig ner igen lika fort, blev väckt efter en timme ;p sen vart d mys i soffan, såg transformers. jäkla bra film faktiskt, se den ! blev även att se vantage point & trycka i sig lite max mat, gött !

ja, hänt i helgen då. middag&annat trevligt hos frida i fredags, som vanligt blire alltid tacos. ursch! nä, men d löste sig iaf, käkade sallad. sen begav ja mig till stefan : ) i lördags blev det stan en sväng & sen prommenad i finvädret, dock irriterande att d skull blåsa. på kvällen var det fest hos patrik, yepp :) min helg det,



blev förvånad, va ska man svara på det? själv har jag hittat det igen.
jag hoppas du hittar det också. inget illa med att jag inte svarade,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0