16 mars

sitter och samlar kraft till att läsa igenom idrotts papprena, prov imorn i det och matte. sjukt jobbigt, 2 lektioner & 2 prov. känner att ja inte riktigt bryr mig om hur d går på dom just nu, men vet att ja kommer göra det sen efteråt. går det dåligt får jag väll skylla mig själv.

var nyss hos mor och såg film med sötnos. det var inte så länge sen han for men saknar honom redan. blev jävla nere av filmen vi såg, The mist. sorgligt slut men den var jävla äcklig asså. förstår mig inte riktigt på mitt humör,

var på stan med josse igår, trevligt vare :) länge sen man träffade henne. vi käkade på dagobert & kikade lite på stan, hittade en tröja men vet inte riktigt om jag ska köpa den än ? får ser. sen igår kväll vare fest. 
steg upp rätt sent idag, men vi tog en prommenad och sen blev det att fika lite, jörgen fyllde 20. Grattis !
sen har d väll inte hänt så mkt mer idag, förutom filmen då.


Kommentarer
Postat av: Cissi

hallå! Lägger till dig som kontakt nu =)

2008-03-18 @ 12:10:12
URL: http://Cissimannberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0