en morgon,

steg upp för inte så länge sen och nu sitter man med frukost framför datorn utan nån skola idag, underbart :) ingen stress, bara ta det lugnt med härlig musik. 
emma ska komma förbi på en halv timme eller nånting, ska klippa hennes hår lite smått och efter det ska man väll pallra sig till gymmet en stund.

håller dock på att bli sjuk känns det som, en jävla förskyldning. vem orkar med sånt just nu? inte jag iaf, jag orkar helt enkelt inte. Låt mig vara frisk, tack ! var och sa hejdå till sandra igår som åker till italien idag med klassen, som vanligt var hon sjuk och h-vete om jag blir sjuk nu, då är du inte så omtyckt någon mer huru ! ;) nämen, ser helst inte att jag blir sjuk bara. men hoppas dom får det bra där nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0