lite skit,

Ja då skaffade man en sån här också ? Får väll se hur ofta det blir att skriva här då.

Sista kvällen av sportlovet och stefan for nyss hem. Vi såg på Grannfejden tidigare, herregud va löjliga man kan vara. Två vuxna män ska väll kunna klara av att skaka hand, eller ? Dom som såg det fattar nog. Sitter iaf och lyssnar på Kate Voegele just nu - "Wish you were" för stunden samtidigt som jag även pratar litegranna på msn. Ska snart sammanställa min dag ? joo, har fått en uppgift om att sammanställa hur mkt envägskonversationer och tvåvägskonversationer man utsätts för på en dag, allt ifrån konversationer, reklam, tv, data, musik... Ja, allt ! man utsätts ju för nånting hela tiden.

Nå, kan ju kanske ta och berätta lite om mitt lov. Det är ju som sagt sista kvällen, väldigt tråkigt. Känns som en plågsam söndags kväll då man vet att man måste till skolan dagen efter och inte riktigt vill att klockan ska gå så fort, men dom kvällarna kommer ju i stort sett varje vecka. Nå, mitt lov började iaf torsdag förrförra veckan, blev sjuk och orkade inte riktigt fara till skolan dom sista dagarna. Bra börjar på lovet va ? halsen krånglade men hade min sötnos att mysa med iaf :) Minns inte sådär dagvis vad jag gjort under lovet dock, mitt minne är inte helt hundra., tyvärr. Men var iaf till Haparanda från ons-fre. ... . ... . .  ....

Äh vafan
, vem vill läsa om mitt lov! Hade då själv int riktigt orkat läsa va någon gjort den senaste veckan. Allt jag behöver säga är att jag har haft ett jävligt lugnt och skönt lov, det är ju så det ska vara. Oja ! :)

Nå, nu pallar man ju int att skriva skit nån mer.
Ha d bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0