skidåkning.

Hade då friluftsdag på ormberget idag, gick faktiskt rätt bra att åka skidor fast det var hyffsat länge sen sist. Det var underbart väder och trevligt sällskap :) vi åkte väll inte sådär jätte långt kanske men vi var iaf där uppe med skidorna på och tog oss fram i spåret, det är väll de som räknas.

            

i övrigt har ja legat halvrisig i sängen och sett på "Private practice", något som jag började se på igår och det är faktiskt rätt okej. Tog mig även till gymmet en sväng. bestämde mig för att cykla dit men det var inte så lätt i all slask, ganska trögt men bättre än att få sjöar i skorna. Men joo, blev lite blöt iaf ! Mina byxor blev nersvättade av en kärriingjävel med sin bil, lite less blev man ju iaf.

nå, stefan kom nyss så ska gå och umgås med honom nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0