24/11

klarade kemiprovet, G+ :) känns bra, slipper tänka på omprov som jag var rädd för innan. yes!

köpte mig en bok idag då jag var på storheden med mor.
boken titel:  "jag dödade mitt barn",
en sann berättelse om en mamma som blev deprimerad under sin graviditet.
när hennes son var 6 veckor sköt hon honom och sig själv. pojken dog, inte hon.


hemskt. dom enda böckerna jag läser är verklighetsbaserade.
berättelserna är helt fruktansvärda, men ändå läser man dom.
men det är mer intressant än att läsa nåns påhittade historier?
man fastnar ju som på nå sätt i dom, det behövs för att man ska fortsätta läsa en bok.

verklighetsbaserade böcker:
Den lilla fången. - Jane Elliott
Gömda. Asyl. Mias hemlighet. - Maria Eriksson
Pojken som kallades det. Pojken som försvann. Pojken som överlevde. - Dave Pelzer
Bakom stängda dörrar. - Kristina Hansen
Ska bli ett sant nöje att döda dig. - Magdalena Graf

nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner under täcket, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0