någon som vet..

vad det var för smällande i fredags? kändes ju som att det var precis utanför, ovanför oss. nä, lite läskigt vare.
              
Emma hamnade t.o.m på golvet andra gången d satte igång. haha!
vi&martina hade ju då ett halvt nyttigt fredagsmys med idol&fredag hela veckan.
att johan är kvar och att anna åkte ut, det är ju då fan ett skämt om jag får säga min åsikt.
nä, men d var en trevlig kväll måst ja säga :)
fick sällskap sen efter det också så jag slapp sova själv :) satt inte helt fel,

igår var vi då på stan, inte så mkt mer. kväll framför tvn med mys :)
och ja, kom hem för ett tag sen. ska kanske ta tag i nå skolarbete ?
eller kanske inte. men skulle vara behövligt, det är hur mkt som helst just nu i skolan.
det känns bara jobbigt så man ids inte ta tag i nånting,..
får se vad jag hittar på, blir då att fara och sova med söt inatt iaf. 



nå, allt för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0