tidsfördriv

tänkte passa på att skriva lite medans jag väntar på att håret ska torka, annars ser man ju ut som ett troll imorn då håret står åt alla håll. ska bli skönt att lägga sig och sova, är jätte trött. inte för att vi gjort allt för mycket idag. deegat framför soffan i stort sett, eller vi har faktiskt tagit oss en prommenad också :)

igår var vi på hockey med patrik&anna, Luleå - Linköping:  3 -1 ! faktiskt en bra match, och gode längesen det var jag var på hockey senast. sådär på högstadiet nångång? och jo, nå finns det allt barnsliga gubbar alltså. att dom ids,

denna helg har då varit mysig måst ja säga! : ) 
från det ena till det andra, skola imorn :/ måst vara i skolan kl 8 :O jag som egentligen börjar kl 2, känns lite surt fan. den sovmorgonen sitter alltid fint efter helgen. men ja, iaf. vi har studentmössa provning så det är bara att pallra sig dit. men;et finns fortfarande kvar, där det efteråt ska stå: fyfan va jobbigt!

allt för mig, /Sanna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0