you are in pain, take your life, take your life with cocaine...

Nomy - Cocaine kommer ut ur mina högtalare just nu och jag sitter här med min cappuchino, händer inte så ofta någon mer. har dragit ner på i stort sett all kaffe på senaste. känner som inte att jag saknar det heller, men ibland får man ju ett sånt där riktigt sug efter det, som nu. ne, gott äre ju

blir att göra sig klar snart och sen bege sig till stan en sväng innan jag far till martina, ska kolla om en tröja finns kvar, tvivlar dock på det. den var på rea i fredags så hur stor e chansen, inte allt för stor tippar jag men man kan ju alltid hoppas. nästa på listan är då; plugga religion (kristendom), får se om vi får något gjort. skulle vara skönt att få det bort gjort iaf.



igår fick jag prata av mig ordentligt, det kändes bra. var mer behövligt än vad jag trodde, Tackdu!


/S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0