hej!

kom hem för ett tag sen, tråkig skoldag förutom paddlingen vi hade imorse. det var faktiskt väldigt kul, d enda man var rädd för var att fara i men som tur var gjorde ingen det :) kommer ihåg att i sexan på klassresan var d två i klassen som for i, om ja nu inte minns helt fel. men d kan ja ju inte göra ? kan ju inte inbilla mig, då har ja ju seriöst blivit knäpp. nåväl, när man kom till skolan väntade en seeeeg nkB lektion och sen orgentering på andra idrotten, och det kan ju ingen tycka är kul.

jo, igår gjorde ja då en jäkla klantig grej. har inte varit så klantig på väldigt länge, men d slutade iaf med att dom var tvungen att knippsa av mitt lås på gymmet, haha! ni kan ju försöka lista ut vad jag gjorde, jäkla klantigt men lite småkul ändå, allt lyckas man med. man ska inte stressa :p

ikv blir det att umgås med sandra, vi ska in till stan och ta en kaffe på roasters är det tänkt iaf :)

nä, nu ska ja se något avsnitt av Criminal minds innan jag kilar till affärn och köper mandel, ska göra min gooda glass/marängtårta! hinner inte göra den senare i helgen så blir att göra den idag, resten av fikat till måndag får morsan fixa : )

tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0