ja då blev man 18 år, igår.

min söte sandra hade varit och stoppat upp bilder på mig lite överallt igår, här på porsön, stan & på skolan. hon e allt finurlig hon, rätt gulligt ändå =) missade dock bilden igår när ja gick till bussen, men där hängde den imorse fortfarande och hamnade i min väska nästa sekund ;p 

var då en hel bunt med människor här igår, fikade&umgicks. väldigt trevligt :) fick massa fina presenter också, d tycker man alltid om! och min gjorda kaffe/daimglasstårtan var omtyckt, yes! hah,
d var väll lite om det, OCH JO. på fredag blir det mer firande. ses på cleo ! :)

min morbror var däremot här och fikade tidigare idag & om ett tag kommer steff också, så blir att tjattra lite med henne :) efter det blir det gymmet, efter allt fika måste man ju faktiskt träna. skulle haft dans idag men den blev inställd, hon var sjuk :/ triist.

well, tjaaoo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0