slippa skola! men...

man glömmer ganska lätt bort hur det är att vara sjuk. sjuk, inte små förskyld. behöva använda nässpray var & varannan kvart för att kunna andas, få hostattacker så det riktigt börjar svida i halsen, att vakna med världens tryck i ansiktet & att det antingen står mellan att frysa eller svättas. nå, det är ju fan förjävligt.

min dag har då bestått av att se ett avsnitt av one tree hill, prison break, two and a half men, wildfire, 4 avsnitt av sex and the city och lite av filmen hero wanted men somnade, den var inte så bra. låter det intressant ?  och ja, dagen är ju inte över så ni kan ju tänka er vad som väntar.         missar däremot dansen ikv också :/


nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv, yepp. haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig gummsan!

2008-09-30 @ 20:42:55
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0