helomvändning igen,

Det slutade nu iaf med att jag ska på balen. Sedan min syster gick på balen har jag tänkt att jag också ska göra det, inga funderingar om saken som så men så iår bestämde jag mig för att inte gå, det var mitt val och det var så jag tänkte att det skulle bli. Men så i veckan så frågade Jens om jag ville gå..... Mhm.. beslutsångest! Det har sina fördelar och nackdelar,

Tillslut bestämde jag mig iaf för att gå även om jag inte går den dagen som mitt program går vilket är väldigt synd men. Klänningen är t.o.m köpt och allt. Snabba svängar. Varit och testat lite igår och idag, Nu är det klart : ) vet hur jag vill ha håret och allt också så inga mer funderingar, måste bara snacka med Åsa så att det går att fixa ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0