kändes som att det var dags att skriva några rader

ett tag sen sist man skrev här, har inte haft någonting att skriva och inte heller lusten antar ja men iaf;

sjuk&sängliggande hela förra veckan i stort sett så första skoldagen idag för iår och fick veta att man e ledig på onsdag, det kändes ju bara underbart :) och det är inte alls många kurser kvar, ojaaa!  men en sak jag måste göra så snart som möjligt är att skaffa praktikplatsen färdigt, lite dålig på att ta tag i saker och ting. ett stort - ! 

en sak jag vill och måste nämna är, Grattis Emma! ett år äldre, ett år närmare grått hår och löständer ;)  ne, skämtosido! :)


läser rubriken igen och sen frågar jag mig själv; varför det kändes som att det var dags?
verkar ju faktiskt som att det inte var det, nej. det var d inte !

och så en enstaka nyårsbild där på slutet;

jag och min kärlek ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0