hemmafruuu

måste ju bara skirva hur duktig jag varit idag, inte för att jag riktigt tror att någon bryr sig, men haha !
har iaf varit och handlat, dammtorkat, rensat igenom lite kläder och andra saker, diskat, städat undan alla kläder som legat överallt. ja, typ det. kanske någonting mer som jag glömt. känner mig då lite nöjd över mig själv :) skottade t.o.m snö igår efter träningen. hittade inte spaden så blev att jag använde en plastbunke? :O fyndigt va? dock har jag väldigt ont i ryggen idag, men det behövdes ju göras så :)  det jag har kvar för idag är att ta tag i matlagningen, lite seent just nu för det men har inte riktigt orkat göra det än men måste nog göra d nu snart,


nåååväl. nog om det. inte för att jag har så mycket annat att skriva heller dock. ja, imorn blir det iaf att ta en fika med frida, längesen man träffade henne, ska bli trevligt :)

Tjaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0