comeback

dags att starta igång den här bloggen igen, eller ska göra ett försöka. brukar ju vara ganska dålig på att skriva men låt oss se hur det går.

sitter här just och har precis vaknat av en hostattack som kommer i jämna mellanrum. jag som trodde att jag skulle vara frisk idag eftersom jag mådde så bra igår. ack så fel, hade t.o.m planerat att fara ut och åka inlines men sjukdomen tog ett steg tillbaka. typiskt.

så nya planer, får bli en pluggdag vilket är nödvändigt. måste sätta igång och läsa igenom "Värdegrunden - finns den?". fått ganska mkt att göra redan och nästa vecka kommer vi få mer. det är ganska stor skillnad från gymnasiet och det ser jag redan nu efter 3 dagar. och ja, senare idag blir det att möta upp Polly på biblioteket och så ska vi göra bort våra power-point's. ja, för dom som inte vet så har jag börjat läsa lärarutbildningen på LTU, ska bli idrottslärare för grundskolans senare år.

ne, dags att käka frukost. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0