fiasko.

fick inte gjort nå skolarbete idag. blev att jag somnade några timmar och sen när jag skulle till skolan så tog jag mig inte in med mitt kort :/ blev att vi bestämde oss för att träffas imorgon bitti och då blir det samtidigt att gå och höra vad som är fel på kortet. måste fixas.

kvällen har jag spenderat med att göra i stort sett ingenting, riktigt behövligt, har varit så mycket på sistonde. inget smart drag av mig dock eftersom jag skjuter upp allting som verkligen måste göras men iofs, det är sån jag är.



jo, satt här precis och tänkte på helgen, att älskling kommer hem men tänkte lite för snabbt där. han kommer ju inte alls hem :/ först nästa helg, känns tungt. han är borta nog mycket ändå så ja får verkligen hoppas att kommande vecka går fort.

blir sängen nu och se nån bra film. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0