fredag.

Steg upp 7 imorse och var i skolan kvart i 8. Kände mig riktigt duktigt då jag är en människa som föredrar att sova på morgonen, specielt dom mornarna då man inte har något viktigt som man måste gå på. Nå iaf, träffade Polly och så fick vi gjort våra powerpoints. Känns skönt att få det bortgjort. Glömde dock att fixa mitt kort, ärsch.

Just nu sitter jag och ser på 2½ män. Kan i stort sett avsnitten utantill, vet inte hur många gånger jag sett dom men ändå är det lika bra för det. Längtar tills nästa säsong börjar och samma gäller Friday night lights, väldigt bra serie och Taylor Kitsch ser ju dessutom riktigt bra ut också. Men ja, om nån vet när 2½ män börjar igen så får ni gärna säga till, vill gärna veta :) 

Nog för just nu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0