söndag

Vaknade imorse kl 12 av att emma ringde, hade helt glömt bort att ställa väckarklockan även fast att vi hade bestämt att träffas inne i stan vid 1 tiden så det var ganska tur att hon ringde, annars vet man aldrig hur länge jag sovit eftersom det blev hyffsat sent igår.

Gårdagens kväll började på stuk med norrskensröjet. En sittning med mat och underhållning. Maten var dock inte god alls, det var viltskav med pulvermos. Jag kan inte tro att dom hade kryddat nånting för det smakade i stort sett ingenting. Mellanfesten hamnade sedan hos Sujatha där det var ölspelet som gällde, riktigt trevligt. Efter 12 begavs det mot Stuk igen, där var det väldigt lång kö och ingen av oss hade specielt stor lust att stå där men vi hade jäkligt tur. Jenny fixade in oss vid den andra igången, så guldvärt för annars hade kvällen slutat där.

Ja, idag har jag ju då varit på Roasters med Emma några timmar. Pratat om allt mellan himmel och jord :) Och sen måste jag faktiskt tillägga att ikväll öppnade jag boken "Värdegrunden-finns den?". Det var verkligen på tiden. Hela boken ska vara läst till på lördag, ska ha tagit ut citat och reflekterat. Imorgon måste jag dock läsa lite mer än idag, har läst 20 av 220? sidor.

Nå, det var min helg iaf. Eller slutet av den. Morgondagen börjar 8.15 och innhåller två lektioner med drama och så ska jag även till läkarn där mitt i allt. Hoppas verkligen att det inte är nånting farligt.

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0