rolig lördag natt

eller så inte. spenderade den på toaletten hos min kära pojkvän som jag inte hade träffat på en vecka. inte så jag ville att det skulle bli riktigt. Blev iaf hämtad av honom där vid halv 11, vi myste på lite i soffan och kollade på tv. Kände att jag började må lite dåligt men tänkte att det säkert går över. när vi gick och la oss tog jag för säkerhetsskull och satte papperskorgen brevid sängen. Vaknade sedan där vid halv 2 och kände att det inte rikigt låg helt rätt till, gick till toaletten och blev kvar där till halv 8. Aldrig spytt så mycket i hela mitt liv tror jag, inte haft magsjuka sen jag var 10 typ? där omkring iaf. Hojja, jag har verkligen inte saknat det. och toalettetgolvet: inte så skönt det heller. Fick iaf några timmar sömn på soffan sen innan stefan körde hem mig, men då kom febern 39 grader. värkte i varenda muskel i min kropp. det var slutet på min helg

vaknade dock imorse och ingen feber alls, blev lite förvånad måste jag säga. men skönt! tog mig till skolan till och med, rätt sliten i kroppen iofs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0