flytta? (inte)

får nästan känslan av att vi ska flytta stundvis, eller varit så dom senaste veckorna... men vi ska endast tapetsera om & måla taket i hallen&köket ? jo. men morsan har vänt upp & ner på allt, nää. kanske inte så men börjat rensa, jo hon har rensat (en hel del). dock bra ändå, blivit att jag också pysslat med de i mitt rum förra veckan, så har lite mer plats i lådorna&sånt nu, det är ju alltid bra :) städade även lite i garderoben idag (d behövdes verkligen) är inte så bra på att hålla ordning där :/

hade inte allt för jobbig dag i skolan, skulle endast börja lägga upp plan för projektarbetet, tog ju inte allt för lång tid men vi satt i skolan ett bra tag iaf, emelie skulle ju på körlektion & krävde sällskap ;p näämen :)
jag&emma var iaf på stan en sväng och kikade lite, lite hemligheter ;p hahah ! :D nä. men hojja, att allt ska kosta så mkt. allt borde vara billigare eller så att man skulle ha lite mer pengar, enligt mitt tycke iaf. tror många håller med ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0