I pretend to close my eyes...

...I pretend I'm burning, burning bright



kom hem för ett tag sen, varit till bror och lämnat tillbaka filmen ja snodde tidigare, "The deaths of Ian Stones". helt okej film faktiskt för att vara en science fiction, är inte riktigt något fan av dom ska jag säga. men ibland blir man överraskad positivt.. nu ska jag snart städa litegranna & sen planera morgondagens träning, ska även sen hinna sova lite. men är inte de minsta trött (sovit ett jäkla bra tag tidigare idag, ett problem) så får se när det blir. & inte har man någon sovmorgon imorgon heller, 8.15 :/ förjävligt. vi kommer nog bara vara där i en halv timme max typ? riktigt behövligt verkar dom tycka, inte jag dock. nästa vecka (tis&ons) kommer då bli riktigt skoj skulle jag tippa, vi har då riktigt bra aktiviteter vi ska göra, alla bf 2or.. kanske nämner dom nån dag framöver, säger då att jag kommer inte skippa nått av det. fan va kul alltså, fast fattar inte riktigt hur dom ska ha råd med det. vi behöver ju som inte betala något själva & vi är ca; 50-60 st? men desto bättre det :)
allt från mig just nu! :)


(du är den jag tänker på varje morgon då jag vaknar ..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0