söndag.

ja, sitter här och väntar på mat, hungrig! ska bli gott det som väntar, älskar pappas mat :)
har haft en seeg början på denna söndag; stefan lämnade mig vid 9 imorse då han skulle till jobbet :/ riktigt så tycker jag inte att det ska vara på söndagar, man ska ju vakna utvilad och mysa med tanke på att det är sista dagen på veckan, den dagen som är till för just sånt, men ne. fast jag fick ju iaf somna om och ack så skönt det var att sova. vaknade där efter 12, i min ensamhet, helt tyyst och mörkt i hela lägenheten. så inte konstigt att jag bestämde mig för att ligga kvar och dra mig med tvn på ett braa tag. och efter att inte gjort allt för mkt mer så kom jag nyss hit & väntar på mat som sagt,

kl 6 är det möte på kansliet, så får se om jag blir tränare tillslut? jag vet faktiskt inte riktigt hur ja vill ha det än på den fronten, vet inte om ja har den tiden eller orken att lägga ut. får se, ska se vad dom säger och sånt. you never know,

igår morse hände samma sak som hänt på senaste tiden. skulle duscha där efter vi klivit upp men kunde inte stå länge i duschen innan jag kände att; snart svimmar ja. hann precis sätta mig ner i sista sekunden, jätte läskigt. hänt så nästan varenda gång jag tänkt duscha på morgon, eller då jag stigit upp nyligt (för ja, d är väll inte kanske riktigt morgon varje gång). nä, d är jobbigt.

nu är d dags att kila, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0