Seg morgon/förmiddag, eller vad man ska kalla det för ?

Klockan är snart 3, lyssnar på paramore och har inte gjort någonting vettigt i stort sätt sedan 12 då jag vaknade. Legat i sängen och sett idolreprisen, även lite 2½ män. Tyckt lite allmänt synd om mig själv, haft ont i huvudet i 4 dagar nu och sån där morgon ont i halsen. Det har gjort så jag inte tränat sedan i onsdags eftersom jag är rädd för att någonting ska bryta ut och jag blir sjuk. Har varken tid eller lust att bli det, praktiken börjar imorn och har inte lust att komplettera den någon annan gång. Vill verkligen träna idag och har sagt till Anna att jag ska men är lite tveksam, blä.

Helgen har iaf varit riktigt trevlig. I fredags blev det att umgås med Martina, vilket var på tiden då det var ett tag sen:/ Fick även veta att hon flyttar hit till porsön 1;a december, det tyckte jag lät bra! Lördag kväll blev att fara till gammelstan och filmkväll hos Emelie. Så säger ju det, super! :)



Senare idag blir det iaf att packa väskan och fara till mjölkudden med den. Ska bosätta mig där i 2 veckor då jag har praktiken på Tunaskolan, känns bra då det blir lite närmare än härifrån nu när det börjar bli så kallt ute.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen, hojja! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0