helgen

mätt som fan, tryckte nyss en pizza :O var så jäkla hungrig, jobbat idag & slutade halv 9 så var välbehövligt eftersom ja bara käkat två mackor till frukost på hela dan men den här mätta känslan är ju dock lite som den är :/

ja, helgen då; jobbade från 7 till halv 4 ifredags och sen vare bara att stressa för att sen bege sig till patrik & förfesta :) hamnade inne på kalaset där vid 23 och blev dansgolvet i tältet mittemot södrascenen hela tiden vi var där, haha! :) tiden gick då jäkla fort alltså, jäklarns trevligt var d :) så som natten slutade är ja inte så nöjd med dock men, äh, d var en lång dag & alkohol, d vart väll lite för mkt. kan man ju ändå inte ändra på nu,

på lördan blev d bakis pizza då vi vakna, fick dock inte i mig så mkt & sen då ja kände att ja kunde äta lite till så orkade ja inte bege mig ner och värma d igen så d var d :p for hem vid 4 & sen begav ja mig till patrik igen vid 7 för att umgås lite med folket, pallade inte att dra på kalaset igår, var så jäkla sliten så när dom gick in på området sen vid 23 så cyklade ja till stefan, gosade med hundarna & slog mig sen ner på soffan :)

idag har d väll inte hänt så mkt, jobbade från 3 till halv 9. thats all of it,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0