backen kunde vart min död...

haha, kanske inte. men kom då nyss hem från alexander&krille,
jens skjutsade mig på styret hela vägen hem i stort sett, trodde ja skull döö. lång jävla backe, lääskigt ;)

nå. har fullt upp hela dan kan man väll säga:
åkte till skolan & fixade sista engelska skiten, for till emma & klippte hennes hår (hon fick sig t.o.m en pannlugg, stolt över mig själv, haha!) sen begav vi oss in till stan & kikade runt lite. hittade en så himla fin bikini, oja ! får se om ja kanske tar och köper den faktiskt :) när man sen kom hem tog det inte länge fören jag bestämde mig för att åka och träna lite, skönt vare. hem, äta, duscha, & iväg igen. till björx, fixade med sandras systers hår lite. ska fixa hennes balfrisyr nästa vecka, hon går ju ut 9an så då har dom ju deras lilla bal. fick mig att tänka på våran :) på klassresan&allt sånt där. då jag efter det precis hunnit fika lite så ringde telefonen, & så bar det av till porsöberget :) men nå har det vart trevligt alltid.

morgondagen;
engelska (betygs shit)
klippa steff
fika med dom där tre pojkarna
middag hos frida
sen mys med söööt hoppas jag :)


btw, GRATTIS TILL FRIDA SOM FYLLER 18 ÅR IDAG ! :) lr ja, igår torsdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0