gårdagen,

jag är glad ! yepp :)

stefan for för ett tag sen & nu sitter jag och käkar Fazer choklad, så gott : )
hoppas på att de är nå bra på tv snart så jag kan lägga mig & glo lite ;p

gårdagen:
jag&stefan var ute på långpromenad med ruffe, skönt vare i finvädret : ) rufus är ju bara för sööt !
nå, på kvällen for vi till piteå med jörgen, patrik & anna. först åkte vi och kollade på nå bilrace, långt ute i ingenstans (fällfors?), åkte runt på nå småvägar men kom fram till slut, efter en jäkla bra stund :p trodde d skulle vara rätt nära pite typ, men vi hamnade utanför norrbotten till och med ? ;p nå, for in till pite sen efter det & åkte runt där, joo !


D U ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0