va säger man

då har man bytt hårfärg igen, kan då aldrig vara nöjd. eller tycker om förändring, känns så tråkigt annars. haha!

var på storheden igår, blev väckt för 10 och var inte på allt för bra humör, men nöjd med att jag följde me iaf. köpte äntligen en ny platttång. den förra gick sönder i somras och först nu tog jag tag i saken med att köpa en ny, men det är ju inte kul att se när pengarna försvinner. blev sen även en sväng på stan med martina, köpte mig en kofta eller vad ja ska kalla den för? men hittade dock inge nytt som ja kan ha imorn. det var som det jag letade efter men tycker utbudet är allt för dåligt här i luleå.


idag blir det att kila till kallkällan och färga martinas hår, senare blire kanske t.o.m att färga alexanders också. annars har jag inga planer,

Tjaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0