5 september

Gomorgon! Eller vad denna tid kallas? För mig är det iaf morgon.

Har precis fått i mig lite frukost och ska strax prommenera en sväng till Stil och köpa ett nytt träningskort. Såg att det var något erbjudande om att man får lite småsaker på köpet om man köpte just idag. Är jätte sugen på att träna just nu. Vill ta på mig mina inlines och åka en sväng runt sjön, men är man sjuk så är man. Just nu vill jag inte vara det. Ne, men när jag blir frisk ska jag ta tag i tränandet igen, har ju varit väldigt dåligt på den fronten ett tag. Kortet gick ut för ett halv år sen och sen har det bara blivit lite inlines åkning lite då och då men nu måste jag även ta tag i styrketräningen och rehabträningen för min rygg, ack så dålig jag har varit med den.


                      

Är även väldigt sugen på att byta hårfärg igen, vill göra det rött. Men jag får inte, får inte, får inte. Mitt hår har verkligen börjat säga till nu att de inte tycker om mitt färg byte hela tiden. Ångrar verklingen att jag började färga mitt hår redan i 4an för nu blir jag så himla less, så himla fort. Och mitt hår har inte tagit lite styk heller, det har väll varit ungefär såhär;
4an rött, brunt, blont överhår
5an brunt
6an blonda slingor
7an mörkbrunt
8an ht blonda slingor i överhåret
8an vt mörkbrunt
9an ht blonda slingor + blekningar
9an vt + 1an ht brunt
1an vt rött och brunt
2an ht mörkbrunt
2an vt rött och mörkbrunt
3an ht ljusbruna slingor
3an vt och framåt brunt/mörkbrunt.

Så ja när man tänker efter, jag har inte varit så snäll mot mitt hår. Det är bara att stå emot frestelsen till att färga det igen ;s

ne, nu ska jag börja röra på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0